Fantezi Sohbet Hattı

Aslen Diyarbakırlıyım. Antalya’da doktorluk yapıyorum. Fantezi Sohbet Hattı
Eşim ve ailesi olan ilişkimden bahsedecem. Birgün acile ağır grip olmuş hasta geldi. Muayene ettim sonrasında beklme odasına gönderdim arada kontrole Fantezi Sohbet Hattı
gidiyordum. İsmi Asenaydı. Ailesi başından hiç ayrılmiyordu. İğne ve serumlar sonucu iyi oldu. En son gidip sırtını dinledim sonra iki parmağımı göğüs arasına koydum babasına kızınız kendine geliyor. Hafta içi Fantezi Sohbet Hattı
polikliniğe gelsin muhakkak genel muayene koşul dedim. Bir serum daha verdim. Bitince muayene için odamda paravanin arkasında üstünü çıkarıp muayene ettim Asena hiç çekinmiyordu. Sırtını dinleyip göğüslerini avucladim. Ateş düşürücü ile ağrı kesici ilaç yazıp gönderdim. Pazartesi geldi muayeneye. Ailenin yanında söylemek istemedim ciğerlerini fena Fantezi Sohbet Hattı
üşütmüştün dedim öyleki mi dedi şimdi üstünü menfaat sırtını göğsünü dinleyeyim dedim indirdi sütyeni de menfaat dedim o şekilde yapmış oldu ilkin stetoskopla sırtını dinledim sonra kalp atışını dinledim. Elimi göğüslerine atıp avucladim. Giyin dedim ciğer Fantezi Sohbet Hattı
röntgeni ile EKG istedim çekip geldi. Ciğerini fazlaca yormussun. Kapalı alanda fazlaca durma yürüyüş ve spor Fantezi Sohbet Hattı
sana koşul dedim. İki hafta sonrasında kontrole gel dedim cep numaramı verdim acele konum olursa ara dedim. İki hafta sonrasında aradı yarın geleceğim polikliniklikte misiniz dedi evet dedim geldi üstünü indirttim. Muayene yaptım. Kendine gelmişsin dedim işten ayrıldım beslenmeme dikkat ettim spora başladım dedi aferin en iyi ilaç adamın kendisine bakmasidir dedim. Kendini ne vakit kötü hissedersen gel dedim olur hocam Fantezi Sohbet Hattı
dedi gitti. Aklım onda kaldı güzel vücudu ve göğüsleri vardı. Yaklaşık bir ay sonra aradı cumartesi günüydü nöbetim yok acele değilse pazartesi günü gel dedim acele dedi onu eve çağırdım duruma bakılırsa hastaneye gideriz dedim olur dedi. Geldi mini Fantezi Sohbet Hattı
etek giymişti üstünde gömlek hoş beşten sonrasında göğüs kafesim oldukca sıkışıyor dedi üstünü menfaat dedim çıkardı stetoskopla dinledim sonra göğüslerini avucladim. Sırt üstü kanepeye uzandırdım stetoskopla kalp Fantezi Sohbet Hattı
atışını dinledim sonra elimi diz kapaklarına koyup iki parmakla sıkıştırdım. Asıldan birşeyi yoktu hedefim onu tamamen rahatlatmak kendini bana bırakmasıydi. 5 dk muayene yapıyor ayağına elledim okşadım sonrasında görünürde bir sıkıntı yok. Sürekli göğüs Fantezi Sohbet Hattı
sıkışması da değil dedim nedeni ne olabilir dedi özel hayatınla alakalı sorundan kaynaklı psikolojik olabilir dedim. Erkek arkadaşımla ayrıldık moralim bozuk dedi dertleşmek ister misin dedim. Anlatmaya başladı otuz dakika dert yandı. Aslında senin sevgiliden ziyade karşı cinsten birileriyle vakit geçirmeyi seviyorsun en büyük sorunun güvenilir birini bulmak dedim haklısınız beraberce herşeyi paylaşmıyorum dedi gülerek peki bana güveniyor musun yarım saatten fazladır üstsüz benimle konuşuyorsun dedim utanarak göğüslerini kapattı farkında değilim dedi. Canın ne vakit sıkılırsa gel konuşalım dedim. Olur dedi çay koyup geleyim dedim gidip çay koyup geldim giyinmişti çay demlenince sohbete devam ettik çekinmene gerek yok hekim olarak gör aslına bakarsanız Antalya da insanoğlu nerede ise çıplak geziyor bende senin birçok yerini gördüm huzurlu ol dedim bilincinde olmadan yanında çıplak durdum denize hiç üstsüz girmedin mi öyleki düşün dedim girdim o şekilde düşünürüm dedi güldü. Her telden konuştuk sonrasında eve gitti. Hafta içi konuştuk haftasonu gelebilirim dedi gelirken temiz iç çamaşırları getir bulunsun dedim olur dedi planı yaptım haftasonu geldi küçük el çantası getirmişti. 3 takım iç çamaşırı getirmişti dolabıma koyduk ona aldığım şort ile t-shirtleri gösterdim. Mutfağa gidip çay koydum oda üstünü değiştirip şort t-shirtü giyip geldi üstümü indirdim sadece şort ile kaldım. Gözleri ile vücudumda gezdi. Çay içip sohbete başladık harbiden seninle konuşmak rahatlatıyor dedi ancak konuşmak mı dedim seninle aynı ortamda bulunmakta dedi. Çaylar bitsin sana teklifim olacak dedim çayları bitirdik. Çayları bitirdik benimle yatar mısın dedim ne iyi mi olmaz dedi yanlış anladın birlikte uyumak manasında dedim himm niye uyuyalım dedi psikolojikmen rahatlaman için buna ihtiyacın bulunduğunu düşündüm dedim himmm öyleki mi o zaman deneyelim dedi döşek odasına geçtik şortu indirdim baksirla kaldım onunda şort t-shirtünü indirdim yataga geçtik birbirimize sarılıp uyuduk. Uyandığımızda ona kendini iyi mi hissediyorsun dedim kuş şeklinde hafifçe sanki yıllardır koynunda yatıyorum hissi var dedi. Sana dedim kalkıyordu kolundan tuttum acelemiz yok bekle dedim sarılmasını söyledim öyle yapmış oldu. Artık ikimiz kankayiz dedim. Süper olur dedi. Haftaya cuma akşamı ile cumartesi akşamı yatıya gelebilirsen seninle çadır keyfî deneyelim dedim. Sevinçli halde gelirim dedi. Kalkıp hazırlandı bende onu izledim sonra gitti. Hafta içi ona kampta yapacaklarımızı söyledim. Kimse eğer olmazsa gece çırılçıplak dereye gireriz dedim değişim ne varsa denerim dedi. Cuma akşamı Antalya’nın köprülü kanyonunda uygun bir yerde çadır kurduk gündüz gelen giden oldu fakat kimse yoktu. O çadırın arasında bende haricinde çırılçıplak soyunduk sonrasında havluya sarılıp geldi suya girip yüzdük sonra kenara gelip uzandık bana sarıldı gece serindi üşüyorduk kucaklayıp çadıra götürdüm derhal battaniye altına girip ısınmaya çalıştık hala titriyordu süratli ısınmanın tek yolu sevişmek dedim dudaklarına yapıştım oda karşılık verdi baya seviştik ısınınca birbirimize sarılıp sohbete başladık Asena kanka ile sevişmek de varmış dedi bu saatten sonrasında dönüş olmaz dedim aynen incelediği yerden kopsun dedi sohbet edip uyuduk gündüz kanyonda gezindik akşam gelip çadıra girdik suya girelim dedi soyunup girdik nihayetinde yeniden seviştik ertesi gün evime geçtik. Herşey için teşekkür ederim dedi önemli değil dedim duşa gireceğim dedi gülerek geleyim mi dedim gel kese atarsın dedi bırlikte banyoya gidip duş alıp küvet keyfî yaptık. Sonra salona geçtik kahve yapayım dedi bornozu menfaat huzurlu kahve yap dedim peki dedi dönerek gitti giderken bornozu çıkarıp attı kahve yapmış olup geldi o çırılçıplak ben bornozla sende bornozu çıkar rahat huzurlu kahveni iç dedi güldü. Çıkarıp attım kahve içip uyumak için yatak odasına geçtik. Çırılçıplak yatağa girdik Fırat asla yanından gitmek istemiyorum dedi bende gitmeni istemiyorum dedim öpüşmeye başladık sonrasında üstüne çıktım yarrağımı amına yerleştirdim git gel oluşturmaya başladım içinde yarrağım büyüdü büyüdükçe sertleşti asena zevk çığlıkları atmaya başladı sonrasında çıkarıp üzerine boşaldım sarılıp uyuduk. Sabah kalktığımda aynaya not yapıştırdım herşey güzeldi muayene ve tedaviye idame etmek istersen arayıp buluşma alın diye yazdım. Altına muhakkak ararım yazmış geldiğimde gördüm. Devamı ve aslolan hikayeler sonrasında