Cinsel Sanal Sex Telefon Numaraları



Merhaba bu yasadıgım vaka ıster Cinsel Sanal Sex Telefon Numaraları
ınanın ister inanmayın tamamen gerçektir.
Benden 3 yaş buyuk ablam var ismi elıf. Daıma kendıne bakan acık gıyınmeyı seven bırısındır 165 uzunlukta Cinsel Sanal Sex Telefon Numaraları
ve 50 kılo oldukca guzel bır kız. Dısarda ona bakanların ona bakarken sikini kaldıranları fazlaca gördüm. Ablam bekar ve bir ofiste çalışıyor. Bir akşam ablam ben bu akşam geç gelicem Cinsel Sanal Sex Telefon Numaraları
dedi ve sabah evden çıktı. Bende kendi şime gitmek için evden çıktım. Akaşm iş çıkışı dostlarımla bir barda bir iki bira içip söyleşi ediyorduk yanımdaki dostum birden (off off off beyler şu gelene bi bakın ) diye söyleyince erkan murat ben ve nadir aniden Cinsel Sanal Sex Telefon Numaraları
kapıdan giren kişiye doğru döndük. Dönmemle arkamı devre bir oldu zira içeriye giren ablamdı. Erkan (vay amk bu nedir yaa) dedi ve bana döndü (noldu la hoşuna gitmedimi hatun sen nıye bakmıyosun ) dedi Cinsel Sanal Sex Telefon Numaraları
bende çaktırmamak için onun ablam oldugunu anlamamalrı için nasıl davranacagımı sasırmıstım. İçten içe bu vaka hoşuma Cinsel Sanal Sex Telefon Numaraları
gitmeye basladı. Murat (olm ben bu hatunu ayarlarım bu gece buna basarım ) dedi Ender (yok artık amk sana bakmaz o ) dedı Murat (varmısın la iddaya ben bu hatunu sımdı ayarlarım aksamda senın evınde çakarım ) dedı. Herkez tamam amk ayarlada gorelım dedı. Murat içkisini fondip yapıp ablama dogru gıttı onun masasına dogru ılerledı ve konusmaya basladılar. Ben bu olayları Cinsel Sanal Sex Telefon Numaraları
barın aynasından gorebılıyordum zira önümü dönsem ablam benı görecekti. Aradan 20 dakıka kadar geçtikten sonra Murat yanımıza geldi ve (Olm nadir akşam evinde gör bakalım nasıl bağırtıyorum bu yavruyu) dedi ve (1 saatte sızı arıycam eve geçin hatunla birlikte Cinsel Sanal Sex Telefon Numaraları
geliyoruz) dedi. Ve yanımızdan yine ayrılıp ablamın elinden tutarak bardan çıktılar. Ender (olm bu sikerse bende sikerim) dedi. Murat ( kaçarmı amına koyum götüne koyacam bu hatunun Cinsel Sanal Sex Telefon Numaraları
) diyerek gülüştüler. Ama bende çıt ses yoktu bana döndüler ve noldu olm sana hiç sesin cıkmıyo aksam halı saha var sen gelmıyonmu dıye yine gülüştüler. Bende bu anı kaçırmamak için (gelıyorum ama ben Cinsel Sanal Sex Telefon Numaraları
arka planda kalıyım bıraz hasta gıbıyım) dedım Muratta tamam kanka ben senın yerıne de cakarım ) dedı ve içkiler tazelendi. Aradan bır saat kadar gectıkten sonrasında telefon calı ve Murat aradı enderı 15 dakıkaya eve geçin gelıyoruz dedı ve hesabı ödeyıp çıktık. Eve geldık ve içeri girer girmez ben wcye kactım zira ablam gelınce benı görsün istemıyordum. 5 dakıka sonrasında kapı çaldı ben tuvaletin kapısını araladım ve konusmaları dinlemeye başladım. Ablam ( 3 kişi olacagınızı söylemdın) dedi Murat (yavrum bunlar tanrı misafiri güvenli ol çok eğlenicez ) dedi ve gülüşmeye başladılar sanırım salona geçmişlerdi sesleri tam duyamıyordum. Birden müzik çalmaya başladı ben tuvaletten çıkıp salona dogru yaklaştım kapının yanından olanları izlemek istiyordum. Gördüğüm manzara karşısında küçük dilimi yutacak şeklinde oldum. Enden Murat ve Erkan aynı koltuğa oturmuş Ablamda karşılarında erotik dans ediyordu dans ederken mini eteği dahada sıyrılmış arkadan siyah tangasını görebiliyordum. Ender sikini çıkarmış eliyle sikini sıvazlamaya başladı ablam endere arkasını dönüp onun kucağına oturdu ve ters bi şekılde enderın sikinin üzerinde zıplıyordu. Sonra ablam kalktı ve dizlerinin üstüne çökerek sırası ile siklerini yalamaya başladı. Nasıl yalıyordu anlatamam benim sikim bile demir benzer biçimde oldu ablamın görkemli götü tam karşımda ve ağzında benim arkadaşlarımın yarakları vardı. Sonra murat ayağa kalktı ve ablamı kucağına aldı o şekılde sevişmeye başladılar. Sonra diğerleride ayağa kalktı ve ablamın götüne tokatlar atmaya başladılar ablam inlemeye başladı ve kucağından indirdiler ablamı ablam koltuğa domaldı ve ilk murat sikini ablamın amına yerleştirdi ve saçlarından tutarak pompalamaya başladı. Ablamın iniltileri artıyor
(ohhh mükemmel evet evet süratli geçir aşkım daha sert erkeğim ohhh) demeye başladı Murat ablamın kalçalarına vura vura kıpkırmızı yaptı erkan ablamın önüne geçti ve (aç ağzını) dedi ablam derhal ağzını açtı ve erkanın sikini yalamaya başladı sırası ile bu pozisyonda 15 dakıkaya kadar siktiler sonrasında tekrar erkan nadir ve murat kanepeye yan yana oturdular ve ablamı ilk ender kucağına aldı ablam sırayla bi enderin kucağında bir muratın kucağında bir erkanın kucağında zıplatılıyordu.
Daha sonrasında nadir ablamı bacak omza yapmış oldu ablam 3 erkeğin içinde adeta kayboldu nadir ablama bacak omza basarken murat ablamın ayaklarını yalıyordu bu şekılde sırasıyla 10 dakika siktiler. Sonra ablam yere oturdu ve hepsine sakso çekmeye başladı sırayla ablamın ağzına boşaldılar inanamıyordum fakat ablam hepsini yalayıp yuttu. Ben adeta zevkten sikmeden boşaldım sanki. Boşalmaları bıtınce ablam ayağa kalktı ve (beyler banyo ne tarafta) dedı bızımkıler karşıda solda demesıyle ben derhal yan odaya kaçtım ablam banyoya girdi ve bızımkıler içerde (olm manyak bı hatun bı posta daha sikelim amk dedi ) muratda ben götten sikmeden bırakmam bunu yolda bana götümden sikilmeden kadınlığımı yaşıyamam ) dedi vay amk ablama bak sen dedım ablam banyodan çıkmadan ben çaktırmadan evden çıktım ve eve geldım 1 saat sonra nadir mesaj attı (olm sen nerdesın bizler seni unuttuk karıya daldık sende çıkıp gitmişsin ters bi durum yoktur ınsallah ) dıye bildiri attı bende ( yok kanka miğdem fena bozuk ben çaktırmadan cıktım keyfinizi kaçırmak istemedim siz hala devamı ) diye ileti attım gelen cevap ta ( aynen kanka şimdi sonlanmış oldu işimiz hatun pert amk ne götü kaldı ne amı kaldı folloş ettik birazdan masraf duş alıyo ) yazdı bende evde ablamı beklemeye basladım. 2 saat sonrasında ablam geldi ben mutfaktaydım (sen daha yatmadınmı) dedi (hayır senı beklıyorum) dedım (nıye) dedı ( konusmamız lazım) dedım ( fazlaca yorgunum her tarafım ağrıyo çekemem şimdi seni) dedi bende ( yediğin yaraklar danmı ağrıyor her tarafın) dedım (ne dıyosun sen be nasıl konuşuyorsun sen ablanla) dıye soyleyınce ben ( her seyi bılıyorum bu gece o bara geldiğini muratla çıktığını muratın evine gelip 3 adamın seni nasıl siktiğini ) dememle eliyle ağzımı kapattı (sus nolur sus annemler duyacak sen manyakmısın nolur hiç kimseye söyleme) dedı bende (tamam soylemem fakat bende isterim ) dedım ablam (tamam Allah kahretsin senı tamam fakat bu akşam değil ben sana müsait bir vakit soylerim ) dedı ve yanımdan ayrıldı. Ben hemen sonra ablamı nasıl siktiğimi anlatıcam ablamı siktikten sonrasında ablam adeta orospum gibi oldu benım yanımda erkeklerle telde seks yapıyor hatta onun sikmeleri içiğn randevularına ben bırakıyorum devamı gelicek.

Cinsel Sanal Sex Telefon Numaraları
Ara

Cinsel Sanal Sex Telefon Numaraları
Ucuz

Cinsel Sanal Sex Telefon Numaraları
Hemen Ara

Oy kullan post
İlgini çekebilir:  Suriyeli Kadınlar Telefonda Boşaltıyor

Yorum yapın